Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Πώς θα είναι η Θεσσαλονίκη με το Μετρό! Πότε θα είναι έτοιμο! Ποιες επεκτάσεις προβλέπονται!

Μετρό Θεσσαλονίκης 

     Το μετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα μεγάλου προϋπολογισμού σχέδιο το οποίο μεταφέρει εκατοντάδες χιλιάδες στατιστικούς επιβάτες κάθε μέρα πάνω σε χαρτί. Το σχέδιο σκοπό έχει κυρίως να εξυπηρετήσει τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης μεταφορικά με το να ξεβουλώσει τις κύριες οδικές αρτηρίες και να εκνευρίζει τους πάντες με τις καθυστερήσεις στις οποίες υπόκειται μετά από την ετήσια πρωθυπουργική επίσκεψη στη ΔΕΘ.

     Κάθε χρόνο, όταν επισκέπτεται την πόλη ο πρωθυπουργός για να κάνει τις προεκλογικές του εξαγγελίες, στήνονται φράχτες γύρω από τα μέρη όπου σχεδιάζεται να κατασκευαστούν σταθμοί μετρό και ειδικοί τεχνικοί με τεράστια μαγνητόφωνα τα οποία παίζουν στο ρυθμό τρυπανιών στέλνονται στα μέρη εκείνα για να κάνουν φασαρία και να φαίνεται - και να ακούγεται - οτι το έργο προχωρά με πλήρη ταχύτητα. Επίσης, κάθε φορά γίνεται και μία προφορική επέκταση των σχεδίων του μετρό ως αποζημίωση για τις καθυστερήσεις που προκάλεσαν οι προηγούμενες - πάντα - κυβερνήσεις. Υπολογίζεται ότι το μετρό Θεσσαλονίκης, μετά από ακόμα 2-3 εκθέσεις ΔΕΘ θα εκτείνεται - στα σχέδια - από τον σιδηροδρομικο σταθμό Stazione Termini της Ρώμης μέχρι το αεροδρόμιο Sheremetyevo στη Μόσχα. Στο μεσοδιάστημα ο προϋπολογισμός του έργου συνεχίζει να αυξάνει με θαυματουργό τρόπο παρά την παντελή και πασιφανή απουσία οποιασδήποτε προόδου. 

Χάρτης, στάσεις

        Το μετρό Θεσσαλονίκης - σύμφωνα με τα αρχικά σχέδια θα ξεκινάει από το Νέο διαστημικό σταθμό επιβατών, ο οποίος θα έχει πλέον ολοκληρωθεί περί το 2100 όταν τα διαστημικά ταξίδια θα είναι τόσο συνηθισμένα όσο και ένα απλό ταξίδι με αυτοκίνητο το 2000. Στη συνέχεια θα περνάει από τη στάση 'Νέας Δημοκρατίας' την οποία υπολογίζεται να ψηφίζουν οι μισοί Θεσσαλονικείς ακόμα και μετά από 100 χρόνια. Η επόμενη στάση θα είναι η Βενιζέλου με πορτραίτα του παλαιού μας πρωθυπουργού όπως και πορτραίτα του έως το 2004 υπουργού πολιτισμού καθώς μέχρι τότε θα είναι αδύνατο για τους ιστορικούς να θυμούνται ποιος Βενιζέλος ήταν ποιος. Η στάση μετά τη Βενιζέλου θα είναι η Αγία Σοφία, γεμάτη εικόνες του αρχιεπίσκοπου όπως επίσης και φράσεις μεγάλης σοφίας που είχε την φώτιση να εκστομίσει κατά την αρχιεπισκοπική του θητεία, με πρώτη πρώτη την βαθιά φιλοσοφημένη φράση 'Σας πάω!' και από κάτω της: "ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΠΑΜΕ! Μετρό Θεσσαλονίκης".
  

    Αμέσως μετά οι επιβάτες θα έχουν την επιλογή να κατέβουν στη στάση 'Παλαιό συντριβάνι' καθώς μέχρι την εκτιμώμενη ολοκήρωση του έργου, θα έχει αισίως συμπληρώσει τα 200 χρόνια ύπαρξης. Η επόμενη στάση θα είναι τα ερείπια του αρχαίου πανεπιστημίου. Ο σταθμός θα λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο για την εξυπηρέτηση των τουριστών οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να διαβάσουν σε μεγάλες ταμπέλες δίπλα στα ερείπια του πανεπιστημίου πώς 100 χρόνια κυβερνητικής πολιτικής αποπροσανατολισμένων μεταρρυθμίσεων, συνεχούς απεργίας των καθηγητών, συνεχών ταραχών των φοιτητοπατέρων - κοινώς ονομαζόμενων φαρισαίων των ακαδημιών - και της αδιαφορίας των φοιτητών, δημιούργησαν αυτό που θα μπορούν να δουν γύρω τους: ερείπια. Στη συνέχεια το μετρό συνεχίζει στη στάση Παπάφη η οποία θα κοσμείται με προτομές και φωτογραφίες του αλησμόνητου μητροπολίτη θεσσαλονίκης Άνθιμου ο οποίος με μεγάλη αυταπάρνηση παραχώρησε το εκκλησιαστικής ιδιοκτησίας οικόπεδο στο οποίο κατασκευάστηκε ο σταθμός, δεχόμενος μόνο το πενιχρό ποσό των 300.000.000 Ευρώ ως αποζημίωση απο το κράτος και κατ επέκταση τους φορολογούμενους πολίτες. 


     Στη συνέχεια το μετρό θα σταματάει στις στάσεις Ευκλείδη, και Φλέμινγκ που για λόγους καθαρά ηθικούς δέν ονομάστηκαν Τσιμεντούπολη 1 και 2. Η επόμενη στάση που σήμερα είναι γνωστή ως Αναλήψεως προβλέπεται να μετονομαστεί σε Αποκαλύψεως μιας και η ολοκλήρωση του έργου απο πολλούς εκτιμάται πως θα συμπέσει με τις έσχατες μέρες του κόσμου αφτού που ζούμε, σύμφωνα με τις ιερές γραφές. Μετά από την Πατρικίου τα τρένα θα σταματούν στην Βουλγαράκη προς τιμήν μίας μεγάλης πολιτικής διάνοιας. Στη συνέχεια, θα έρχεται ο σταθμός Παλαιάς Ελβετίας, καθώς ακόμα και η νέα Ελβετία θα είναι πια παλιά όταν το έργο γίνει πραγματικότητα. Από εκεί και μετά τα τρένα θα αποσύρονται στο Αμαξοστάσιο Πυλαίας για μηχανολογική συντήρηση και επανέλεγχο συστημάτων ασφαλέιας... Σαφώς και όχι. Θα αποσύρονται στο εργαστήριο graffiti Πυλάιας όπου θα στολίζονται με όμορφους πίνακες από καλλιτεχνικά ευαίσθητους νεαρούς που δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν.

Εισιτήρια

        Τα τρένα θα οδηγούνται από υπολογιστές, ο καθένας από τους οποίους θα μπορεί να ελέγχει τα φρένα και τις πόρτες των τρένων, καθιστώντας τους έτσι πιό έξυπνους και χρήσιμους από ολόκληρη την επιτροπή σχεδιασμού του έργου, πόσο μάλλον την επιτροπή 'επίβλεψης και υπέρβασης προϋπολογισμού' του μετρό Θεσσαλονίκης.
       Τα εισιτήρια θα ξεκινήσουν από τιμή η οποία θα καθοριστεί μόνο μέσα στην τελευταία 20-ετία πριν την ολοκλήρωση του έργου και θα ακολουθούν τον τύπο: Τ = Τ0 * e^(2*Π*τ) όπου Τ η τρέχουσα τιμή, Τ0 η αρχική τιμή, e η σταθερά ~=2.71..., 2*Π ο ρυθμός αύξησης του ελλείμματος του υπουργείου μεταφορών, ο οποίος εκφράζεται στην παρούσα εξίσωση ως 2 επί τον τρέχοντα πληθωρισμό, και τ ο χρόνος σε χρόνια. Προκειμένου τα εισιτήρια να είναι καλαίσθητα, θα έχουν έντονο ΡΟΖ χρώμα με σκούρες μπλε βούλες και γράμματα σε έντονη γυαλιστερή ΧΡΥΣΗ μελάνη. Σαφώς για τους μόνιμους χρήστες του μετρό και όσους ακαλαίσθητους διαφωνούν με την επιλογή των χρωμάτων, θα υπάρχουν κάρτες πολλαπλών χρήσεων με ροζ-πράσινες ρίγες και έντονα, γυαλιστερά ασημένια γράμματα.

Υ.Γ.1 Δεν ευθύνεται ο ΟΑΣΘ που αργούν τα έργα του μετρό.
Υ.Γ.2 Το άρθρο συνδυάζει την πραγματικότητα με την φαντασία, πηγή frikipaideia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου