Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Ο μετανοημένος τζαμπατζής! Έκανε καλά ή όχι;




  Ένας τζαμπατζής λαθρεπιβάτης μετανοεί που δεν χτυπούσε εισιτήρια για 5 χρόνια και παίρνει τηλέφωνο στον ΟΑΣΘ επειδή νιώθει τύψεις και θέλει να έχει ήσυχη την συνείδησή του!





Μετανοημένος Τζαμπατζής
-5 χρόνια περίπου χρησιμοποιώ τα λεωφορεία, μην γελάσετε, αλλά δεν έχω πληρώσει εισιτήριο ποτέ και δεν με έχουν πιάσει
-τις προάλλες έκλεψα το εισιτήριο από μια ηλικιωμένη κυρία, ντράπηκα λίγο αλλά μου άρεσε
-τελευταία μου έχουν συμβεί πολλά κακά, μου διέρρηξαν το σπίτι, έπεσε κεραυνός πάνω μου
-πήγα σε αστρολόγο μου είπε ότι έχω βεβαρημένο κάρμα και θέλω να πληρώσω
-1400 ευρώ περίπου χρωστάω, θέλω να τα πληρώσω, θέλω να αλλάξω ζωή
-έφαγε πρόστιμο μια γιαγιά εξαιτίας του, νιώθω τύψεις
-να αφήσω σε φάκελο τα λεφτά, έστω και χωρίς απόδειξη, αρκεί να φύγουν από πάνω μου



Απάντηση Υπάλληλου ΟΑΣΘ
-και το ότι το αντιλαμβάνεστε και μετανοείτε είναι πολύ καλό
-να απευθυνθείτε σε κάποιον πνευματικό και όχι σε αστρολόγους
-σας καταλαβαίνω


Τον μεταβιβάζει στον προιστάμενο


Προιστάμενος ελεγκτών

-χαίρεται που δεν τον πιάσανε
-θέλει να συναντηθεί να γνωρίσει τον λαθρεπιβάτη
-μάλλον θα σας χαρίσουμε τα διαφυγόντα, αρκεί να γίνετε συνεπείς από εδώ και πέρα
-θέλουμε να βρούμε την γιαγιούλα να της σβήσουμε το πρόστιμο

........μέχρι που αποκαλύπτετε η φάρσα και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου