Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Οι εξελίξεις στον ΟΑΣΘ την τελευταία εβδομάδα και το happy end!

    Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη που αργήσαμε να σας ενημερώσουμε για τις εξελίξεις τις τελευταίες ημέρες στον ΟΑΣΘ αλλά είμασταν και εμείς απλήρωτοι και δεν μπορούσαμε να κάνουμε και υπερωρίες από πάνω.
    Για άλλη μια φορά, όπως και τον Δεκέμβριο, υπήρχαν φήμες ότι θα έχουμε στάση πληρωμών και θα σταματήσουν να κυκλοφορούν τα λεωφορεία στην Θεσσαλονίκη, αλλά ευτυχώς στην σημερινή συνάντηση, χάρη στην διαπραγματευτική δεινότητα του κ. Μαρινάκη βρέθηκε η χρυσή τομή με την κυβέρνηση και έτσι και αυτό το σίριαλ είχε αίσιο φινάλε, προς ανακούφιση όλων των επιβατών.

Το χρονικό της ιστορίας
Το σίριαλ ξεκίνησε στις 25/5/2013 με πλήθος ανησυχιτικών δημοσιευμάτων όπως αυτό:

    Σε διαβούλευση με το υπουργείο μεταφορών βρίσκεται από χθες το μεσημέρι η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Στο επίκεντρο των τηλεφωνικών επαφών των δύο πλευρών είναι να βρεθεί λύση και να καταβληθούν τα οφειλόμενα στον ΟΑΣΘ, τα οποία στο σύνολό τους υπερβαίνουν τα 100 εκ.ευρώ, ώστε να μην κάνει πράξη ο ΟΑΣΘ την προειδοποίησή του και …τραβήξει χειρόφρενο αφήνοντας χωρίς αστική συγκοινωνία εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες ολόκληρου του Νομού Θεσσαλονίκης.
    Κρίσιμα είναι τα επόμενα 24ωρα της διαβούλευσης, αφού θα καθορίσουν την έκβαση της συνάντησης της διοίκησης του ΟΑΣΘ με στελέχη του υπουργείου μεταφορών την Πέμπτη στην Αθήνα. Όπως δηλώνει ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης, υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία, «αφού τουλάχιστον στις συζητήσεις το υπουργείο θέτει στο τραπέζι όλα τα ενδεχόμενα εξόφλησης της συνολικής οφειλής προς τον ΟΑΣΘ που ξεπερνά τα 100 εκ.ευρώ και όχι μόνον τα 15 εκ.ευρώ που θα καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες του Οργανισμού για μερικές ημέρες».
     Οι εργαζόμενοι έμειναν απλήρωτοι για 20 ημέρες, ενώ η διοίκηση προειδοποίησε πως εάν δεν καταβληθούν τα οφειλόμενα, θα προχωρήσει σε στάση πληρωμών και θα τραβήξει και χειρόφρενο σε όλα τα λεωφορεία. Οι εργαζόμενοι διεκδικούν οριστική λύση του προβλήματος και εξόφληση όλου του ποσού, διαφορετικά αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις «αφού η ίδια ιστορία με μη καταβολή οφειλών του δημοσίου προς τον ΟΑΣΘ επαναλαμβάνεται από το 2009. Όλα ξεκινούν από την χρηματοδότηση του εισιτηρίου. Εάν η κυβέρνηση δεν θέλει για τη Θεσσαλονίκη το φθηνό εισιτήριο των 80 λεπτών, τότε πρέπει να πάρει την πολιτική απόφαση να μην το χρηματοδοτήσει και η τιμή του εισιτηρίου ίσως και να ξεπεράσει το 1,5 ευρώ. πρέπει όμως να πάρει η κυβέρνηση μία ξεκάθαρη θέση και όχι να έχει υπό ομηρία τον ΟΑΣΘ με το να μην υπογράφει τον προϋπολογισμό από το 2009» επισημαίνει ο κ.Τσερμενίδης.

Και ολοκληρώθηκε σήμερα 31/5/2013 με ανακούφιση για όλους τους εκλεκτούς μας επιβάτες: 
    Τα 80 εκατ. ευρώ αγγίζει το χρέος του δημοσίου προς τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνι
ών της Θεσσαλονίκης με αποτέλεσμα ο οργανισμός να αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα λειτουργίας, ακόμα και πραγματοποίησης δρομολογίων.
 
    Σήμερα, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, κ. Στεφανίδης είχε συνάντηση στο Υπουργείο Οικονομικών, τόσο με τον αναπληρωτή υπουργό, Χρήστο Σταϊκούρα και τον γ.γ. του υπουργείου μεταφορών κ. Σταθόπουλο, όπου συμφωνήθηκε αρχικά να διατεθούν, προς το παρόν, περίπου 8 εκατ ευρώ.
(thesstoday.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου