Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Επικίνδυνες Στάσεις του ΟΑΣΘ-που να προσέχετεε

       Κινδύνους ατυχημάτων εγκυμονούν στάσεις του ΟΑΣΘ που βρίσκονται κατά μήκος του επαρχιακού δικτύου της Θεσσαλονίκης και χαρακτηρίζονται επικίνδυνες για τους επιβάτες.
Η επικινδυνότητα των στάσεων έχει επισημανθεί εδώ και τρία χρόνια από το σωματείο εργαζομένων των αστικών συγκοινωνιών στις συναρμόδιες υπηρεσίες, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να προληφθούν ενδεχόμενα ατυχήματα.
       Στον δρόμο Θεσσαλονίκης - Νέας Μηχανιώνας έχουν χαρακτηριστεί επικίνδυνες όλες οι στάσεις. Επίσης, στην επαρχιακή οδό Θεσσαλονίκης - Ωραιοκάστρου υπάρχουν στάσεις ακόμη και σε σημεία όπου απαγορεύεται η τοποθέτησή τους, δηλαδή σε νησίδες κόμβων προσωρινών συνδέσεων με ιδιοκτησίες, όπου δεν υπάρχει δυνατότητα κάθετης διάσχισης της οδού. Επικίνδυνες στάσεις υπάρχουν επίσης στην επαρχιακή οδό προς Καλοχώρι, στη στενή επαρχιακή οδό προς Ασβεστοχώρι - Εξοχή - Χορτιάτη, εκτός από τη στάση “Παπανικολάου”, η οποία παρέχει ασφάλεια, στην επαρχιακή οδό Πυλαίας - Πανοράματος.
       “Κατά καιρούς έχουμε καταγγείλει ότι υπάρχουν και στάσεις πάνω σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, όπου οι πεζοί περιμένουν το λεωφορείο στην άκρη της ασφάλτου”, ανέφερε ο κ. Κώστας Αγγελούδης, γ.γ. του σωματείου εργαζομένων ΟΑΣΘ. Αρμόδιο όργανο για την υπόδειξη των σημείων των στάσεων είναι το ΣΑΣΘ, ενώ η τοποθέτηση των στεγάστρων γίνεται από τους δήμους.


ΣΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ Η πρώτη στάση βρίσκεται στον κόμβο του αεροδρομίου “Μακεδονία”, κοντά στον σηματοδότη. “Όταν σταθμεύει το λεωφορείο, για την αποβίβαση ή την επιβίβαση των επιβατών, καταλαμβάνει τη λωρίδα που χαρακτηρίζεται από την προειδοποιητική πινακίδα Π-7 ως λωρίδα προεπιλογής κατεύθυνσης. Η κατεύθυνση της λωρίδας είναι προς τα δεξιά, ενώ το λεωφορείο μετά τη στάση συνεχίζει ευθεία. Κάποια οχήματα που ακολουθούν, για να μην περιμένουν, κάνουν προσπέραση στο λεωφορείο θέλοντας να στρίψουν. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να προκληθεί ατύχημα”, περιγράφει ο κ. Κώστας Αγγελούδης, γενικός γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ. "Έχει συμβεί να ξεκινήσω και εκείνη τη στιγμή να στρίβει αυτοκίνητο προς τα δεξιά. Σταμάτησα αμέσως το λεωφορείο, διότι μπορεί να είχαμε σύγκρουση", περιγράφει οδηγός του λεωφορείου "Ι.Κ.Ε.Α. - Αγγελοχώρι".
"Οι στάσεις πρέπει να είναι σε κάποιο σημείο που να υπάρχει εσοχή, για να μην καταλαμβάνουν και τη δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος", προσθέτει. Οι εργαζόμενοι ζητούν να μεταφερθεί η στάση πριν ή μετά τον σηματοδότη.    

Η ΣΤΑΣΗ “ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ” Η δεύτερη στάση που χαρακτηρίζεται επικίνδυνη είναι πριν από τη μικρή εκκλησία που είναι μέσα στο δρόμο. Η στάση “Μοναστηράκι”, όπως λέγεται, είναι κοντά στην εκκλησία και οι οδηγοί των λεωφορείων μετά την επιβίβαση των επιβατών πρέπει να βγουν αριστερά σε λωρίδες κυκλοφορίας, όπου τα διερχόμενα αυτοκίνητα αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες. Οι οδηγοί ζητούν τη μετατόπιση της στάσης στα εκατό μέτρα πριν. Κινδύνους πρόκλησης ατυχημάτων εγκυμονεί και η στάση “Οσία Ξένη” προς τη Νέα Μηχανιώνα, που είναι στην αρχή λωρίδας εξόδου από την κεντρική οδό. “Οι στάσεις πρέπει να μετακινηθούν πριν να συμβεί κάποιο ατύχημα”, τονίζει ο κ. Αγγελούδης.   
Πηγή makthes.gr

Για να δείτε το αναλυτικό ρεπορτάζ της EΡΤ πατήστε εδώ   (πολύ ενδιαφέρον βίντεο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου